Skip to content

Copywriting i nowe media

Journalism

Droga do rynku medialnego najliczniejszej klasy średniej na świecie.

Program ten ma na celu rozwój talentów i specjalistów posiadających artystyczne zdolności i profesjonalną wiedzę z zakresu dziennikarstwa i tworzenia treści. Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w: gazetach, czasopismach, programach telewizyjnych, nowych mediach i innych organizacjach medialnych lub instytucjach publicznych zajmujących się reklamą, reklamą , marketingiem, PR etc.

Program uzupełniony jest modułem praktycznym cyfrowej ekonomii "Digital China Programme" z szansą na uzyskanie stażu w jednej z wiodących firm technologicznych Chin.

Informacje ogólne

Stopień studiów:

Licencjackie

Czas trwania:

1 + 4 lata

Stypendium:

Tak

Miasto:

Shanghai

Termin aplikacji:

01.07.2024

Program realizowany w:

Wykaz przedmiotów i program studiów

Kliknij sprawdź pełną listę przedmiotów realizowanych w ramach Journalism na poszczególnych uniwersytetach:

Kurs przygotowawczy

Program studiów poprzedzony jest rocznym kursem językowym IFP przygotowującym do podjęcia studiów. Dowiedz się więcej o International Foundation Programme.

Programy stypendialne

Poniższe zestawienie obejmuje ogólne zasady i kategorie przyznawania stypendiów w ramach programu University Enterprise Alliance. Brana pod uwagę średnia ocen dotyczy zarówno wyników uzyskanych na dyplomie, jak i ocen w trakcie kursu przygotowawczego. Warunki przyznawania stypendiów różnią się w zależności od wybranego uniwersytetu. By uzyskać pełną informację skontaktuj się z nami.

Kategoria Stypendium
Zawartość programu
Wymagania
A0
100% Czesnego + Zakwaterowanie + Kieszonkowe
Średnia Ocen >80%
A1
100% Czesnego + Zakwaterowanie/Kieszonkowe
Średnia Ocen >75%
A2
100% Czesnego
Średnia Ocen >70%
A3
50% Czesnego
Średnia Ocen >65%

Podobne kierunki:

Umów rozmowę

Dowiedz się więcej o kierunku i procedurze aplikacji

Kliknij poniżej i wybierz dogodny dla siebie termin rozmowy. Pamiętaj by zostawić swój numer telefonu i wybrany kierunek w komentarzu.